10. července 2014

Festival fantazie 2014 - Střípky z prvního víkendu

Letošní Festival fantazie jsem se opět rozhodla pokusit se psát report průběžně. Buďme upřímní, zase zůstalo víceméně u
plánu a já jsem se k milému reportu dostala až v úterý. Nevyplivnu ho sem celý naráz, to by asi nikdo nečetl, budu ho zveřejňovat po zkousknutelných fragmentech.
Začněme prvním víkendem:

  • do Chotěboře jsme dorazili až kolem desáté, vezli jsme i Ketmaru, která se na zadním sedadle celou cestu modlila
  • zjistilo se, že Artemis navzdory domluvě vůbec není připravená a Honza se o to tedy zmizel postarat
  • celý zbytek večera jsme se s Ketmarou poflakovaly kolem, já jsem se pozdravila s mými známými, spát jsem šla někdy v jednu
  • ráno jsem zjistila, že vedle nás bydlí nějací adolescenti, kteří vstávají nechutně brzo
  • taky jsem velice brzo narazila na PIU a Rockband a strávila jsem u něj většinu dne
  • zbytek soboty jsem byla na Artemis
  • v neděli jsem zjistila, že mi neslouží nohy. Proklela jsem hudební hry a svůj nerozum
  • o hodinu později jsem zjistila, že chodit sice nemůžu, ale skákat ano. Klasika.
  • poníkomunita mi stále přijde velice creepy
  • Star wars diskotéka byla nechutně nahlas, nedalo se tam existovat.
  • dokonce se na chvíli stavil i yanek. Ale nebavil se a tak se vrátil do svého extrémně zábavného domova.

Žádné komentáře: