21. září 2011

Pár bodů ze života

Pro ty, které zajímá, co poslední dobou dělám a jak se mám, jsem sepsala pár bodů. Kdybych měla každý rozepisovat, bylo by to na hodně dlouhý článek. Takže dost řečí, tady jsou:
  • jednou mi takhle v pracovní době napsal DanQ. Po krátkém a nezávazném rozhovoru s ním jsem zjistila, že jsem najednou (a závazně) koordinátorkou Animestopu na letošním Akiconu.
  • kromě toho připravuji na Akicon svoji vlastní přednášku. Doufám, že to nebude (moc velký) fail a přijde se na mě někdo podívat (a nebude to jen kvůli tomu, co budu mít na Akiconu na sobě ;))
  • nainstalovala jsem si Posla smrti 3 a promýšlím si, co o něm pěkného napíšu. A zda to vůbec bude pěkné.
  • koupila jsem si Portál 2 a v rámci akce na Steamu jsem si pořídila i legitimní kopii prvního dílu
  • se zimním semestrem jsem se přihlásila do tří tanečních kurzů - dvou klasických a jednoho kurzu swingu. Budu mít hrozně dobrou fyzičku :)
  • omezila jsem nákup bot a místo nich sháním zimní a podzimní kabát
  • koupila jsem si na Amazonu svoji historicky první knihu do Kindle.
  • v práci mi pravděpodobně končí období nudy a začíná podzimní období průšvihů a šibeničních termínů, které volně přejde do novorčního období téhož

Vzpomínka na léto

Žádné komentáře: